Друк

Системи ECM (Enterprise content management) призначені для автоматизації управління інформаційними ресурсами підприємства.

Управління інформаційними ресурсами включає:

• Зберігання та забезпечення доступу до інформації;

• Управління процесами документообігу - Docflow;

• Управління потоками робіт (автоматизація бізнес-процесів) - Workflow.

Ми пропонуємо системи ECM, адаптовані під потреби держсектора й комерційних організацій.

 

1.1. Рішення, орієнтоване на держсектор

Є комплексним програмним рішенням для побудови систем керування документообігом. Система охоплює весь життєвий цикл документів – від підготовки проектів до організації архівного зберігання документів із забезпеченням функцій електронного архіву та електронного цифрового підпису.

Рішення призначене для наступних завдань:

  • Організація електронного архіву документів із забезпеченням потужних пошукових засобів і механізмів загальної роботи з документами;
  • Автоматизація завдань діловодства й виконавської дисципліни – підготовки проектів документів, реєстрації, формування резолюцій, 
  • Доведення документів до виконавців, фіксації ходу виконання, контролю виконання, автоматизації функцій ведення паперового архіву;
  • Організація роботи зі зверненнями громадян;
  • Формування різної статистичної й аналітичної звітності.

     

1.2 Рішення, орієнтоване на комерційні організації

Є комплексним рішенням, що забезпечує автоматизацію документо-орієнтованих бізнесів-процесів. Впровадження даної системи дозволяє консолідувати інформацію з різних систем, використовуваних в організації, автоматизувати бізнес-процеси, у тому числі з охватом територіально-розподілених підрозділів.

Рішення базується на платформі MS Sharepoint Portal, завдяки чому реалізуються наступні можливості:

  • Створення внутрішнього порталу організації;
  • Створення бази даних нормативних документів;
  • Створення робочих областей для проведення нарад, колективної роботи з документами й проектами.

Відмінні риси системи:

  • Уніфікований інтерфейс виконання завдань бізнес-процесу;
  • Можливість інтеграції з іншими додатками;
  • Централізований контроль виконання операцій;
  • Підтримка цифрового підпису, що забезпечує можливість перехід до безпаперового документообігу;
  • Єдина точка доступу до системи з будь-якого місця земної кулі – веб-браузер;
  • Автоматичне інформування за допомогою електронної пошти й/або sms.

 

Досвід, якому можна довіряти

Наша команда фахівців здатна реалізувати проекти будь-якого рівня складності. Наш досвід отриманий в результаті впровадження більше 500 проектів практично у всіх галузях.

Ми спеціалізуємося на розробці, поставці та впровадженні складних програм. Більша частина - в партнерстві з світовими лідерами: Microsoft, IBM, Cisco, Teradata, Oracle.

Global Intecraty за час своєї роботи розробила понад 40 власних рішень для великих компаній, банків, держустанов.